Day: November 13, 2017

Kontrolować Swój Zimowy Apetyt

Kontrolować Swój Zimowy ApetytPogoda na zewnątrz straszny, ale jedzenie jest tak wspaniała! Jeśli to jest melodia, która przechodzi przez głowę, od listopada do marca, nie Jesteś sam. Jak temperatura spadnie, mówią eksperci, nasze zimowe apetyt może wymknąć się spod kontroli.

“Badania pokazują, że robimy zazwyczaj jedzą więcej w ciągu zimowych miesięcy, przeciętny człowiek zyskuje co najmniej 1 do 2 kg-i ci, którzy już mają nadwagę, najprawdopodobniej uzyskać o wiele więcej” – mówi Rallie Mcallister, doktor nauk medycznych, Autor zdrowy obiad: Robocza mamy przewodnik, aby utrzymać ciebie i Twoich dzieci przyciąć.

I choć heartier apetyt w ciągu kilku miesięcy w roku może nie wydawać się wielką sprawą – powiedział Mcallister może być, kiedy w końcu przybiera na wadze, z roku na rok.

“Wiele osób, które około 50 lat od 30 do 35 kg cięższy, niż były, gdy skończyli szkołę średnią, i tych funtów w przybliżeniu równe 30 lat, a heartier apetyt-tak, to naprawdę dodać” – powiedział Mcallister, rodzinna praktyka medycyny od Lexington, w stanie Kentucky.

Ale co to jest o temperaturze frostier, które zmuszają nas jeść więcej? Jeśli uważasz, że to za święto gadżety, które są bardziej obfite w zimie, masz tylko częściowo rację. Eksperci twierdzą, że istnieje kilka czynników w pracy.

Komfort żywnością

Jest zimno. Dni stają się coraz krótsze, a noce dłuższe. Ty świątecznymi przygotowaniami, lub, być może, masz przypadek sezonowej śledziony.

Powodem, mówią eksperci, kiedy zimowe hity, pragnienie komfortu zwiększyć żywnością. I niestety, niewielu z nas znajdują pocieszenie w pszenny chlebek pita i marchewkę.

“Jak tylko temperatura spada apetyt, wznosi się na wysokiej kaloryczności, wysokiej zawartości węglowodanów żywności, gulasz, ziemniaki, Mac i ser. dania, które sprawiają, że czujemy się ciepło i przytulnie” – mówi Barry Wilk-Radbille, Ms, RD, dietetyk na uniwersytecie w Nowym jorku programy dla chirurgicznie ciężar straty.

Podczas gdy niektórzy sugerują, te oczekiwanie zimy-to powrót do czasów, kiedy ludzie potrzebują, dodatkowe warstwy tłuszczu, aby przetrwać zimę, większość ekspertów twierdzi, że odpowiedź tkwi w nowoczesnej fizjologii.

“Mówiąc prościej, przy temperaturach powietrza zewnętrznego spadek, temperatura ciała spada, i to jest to, co określa dążenie do produktów, które rozgrzewa szybko” – mówi Kristin Herlocker MS, RD, specjalistą ds. żywienia, centra cukrzycy Ameryki w Houston.

W skrócie mówi ona, czując chłód powoduje samozachowawczy tryb, który wysyła organizm komunikat, nagrzewa się szybko. I że Wiadomości są często rozgrywane są jako drążek do pokarmy bogate w węglowodany-cukry i skrobie, które zapewniają natychmiastowy “grzanie” stymulować twoje ciało pragnie.

Ponadto, Mcallister mówi, kiedy poddajemy się na te apetyt na słodkie, mąki, cukru we krwi w kolce i natychmiast spada, tworzeniu cyklu, który utrzymuje apetyt w ruchu.

“Głodny szybciej, dlatego będziemy dążyć do wyższych-węglowodanów ‘wypełniacze, i błędne cykl” – powiedział Mcallister.

Wolf-Radbille uważa, że istnieje również kulturowe piętno, które wpływają na nasz wybór zimowej.

“Technicznie, każde jedzenie będzie zwiększyć swój metabolizm i pomóc organizmowi wzrosnąć temperatura, ale kulturalnie, nie są szkoleni, aby myśleć sałatki lub owoców i warzyw, a zimą-po pierwsze dlatego, że są mniejsze z nich, ale i dlatego, że kojarzymy zimę z bogatsze, cięższe, kuchni, przechodząc tam, kiedy byliśmy dziećmi” – mówi.

Tak więc, gdy Twoje ciało wysyła komunikat, “warm mnie,” Wolf-Radbille mówi, twój mózg słyszy: “przynieś na Mac i ser.”

Oczywiście, w zimie oznacza również, przyjęć firmowych, i taczki pełne same produkty, które chcą.

“Nie tylko w sezonie zimowym nas pragną te bardziej wysokiej kaloryczności żywności, ale święta postawić ich przed nami, jak zwykle, w wielkiej obfitości” – powiedział Mcallister.

Ciemnych dni dietyCiemnych dni diety

Chociaż dla kogoś to spadek temperatury, który ustawia apetyty w ruchu, dla innych-to redukcja promieni słonecznych.

“Do 6% populacji cierpi na sad-Typ depresji spowodowanej brakiem ekspozycji na światło” – powiedział Mcallister. Sad-seasonal Affective disorder, powstające w tym samym czasie każdego roku, gdy dni stają się coraz krótsze, ale przechodzi jak dni stają się coraz to w okresie wiosenno-letnim. Oprócz krótkich dni i zmniejszenie światła w okresie zimowym, inne przyczyny to problemy z zegar biologiczny organizmu lub poziom substancji chemicznej w mózgu serotoniny.

Ale to nie tylko światło, że ci, z smutnymi pragną. Mówi mcallister-to również węglowodany-i jest ich wiele. Powód?

“Ludzie, którzy cierpią z smutnymi niższy poziom serotoniny we krwi” – mówi. “Nic dziwnego, że te bogate w węglowodany produkty dają nam przypływ serotoniny, więc dla wielu osób, pragnienie zimowym pasz są jednym ze sposobów samoleczenia.”

Ale nawet jeśli nie masz pełnego ogród, Wolf-Radbille mówi, swoje nawyki żywieniowe mogą mieć wpływ na krótkich dni i długich nocy.

“Kiedy wcześniej robi się ciemno, ludzie pozostają w inny, więc czują się odizolowani i, jak zwykle, bardziej głodny,” Wolf-Radbille mówi. “Pory roku wpływają na nastrój i samopoczucie wpływają na nasze nawyki żywieniowe, dlatego, gdy jest ciemno i ponuro, ludzie po prostu mają tendencję do jedzenia więcej.”

W tym samym czasie zima może pokroić aktywności fizycznej. Nie tylko krótsze dni i zimna pogoda zmniejsza nasz czas na świeżym powietrzu, ale w wielu miejscach, śnieg i lód sprawiają, że nasze zwykłe zajęcia fitness niemożliwe.

Ponieważ ćwiczenia fizyczne pomagają zwiększyć poziom serotoniny, Mcallister mówi brak aktywności-to podwójny cios: “jeśli nie będziemy działać, apetyt wzrasta, a w ostatecznym rachunku oznacza to, że jemy więcej i poruszać się mniej-i to jest katastrofa plan zwiększenia masy ciała.”

6 sposobów na pokonanie poprawną system

Mimo wszystko te apetyty-rozwijaj czynniki, eksperci twierdzą, można wziąć pod kontrolę. Z nieco planowania, można zapisać swoje życie i swój apetyt w pełnej harmonii w ciągu całego roku.

Oto 6 zdań.

1. Mieć zdrową przekąskę.

Jedz bogate w białko, błonnik przekąski między posiłkami-jak masło orzechowe na krakersy pszenicy lub niskotłuszczowy ser na ломтике pszennego chleba. Zdrowe przekąski będą zasilać termiczny mechanizm ciała, pomagając utrzymać się cieplej. W ciepłe czas pozostajemy w zimne dni, mówi Herlocker, tym mniej jesteśmy spragnieni węglowodanów.

2. Zrobić zimowy plan działania.

Nawet jeśli to już środek zimy, Wolf-Radbill mówi, weź pióro, papier i lista wszystkich rzeczy, które zrobiłeś na wiosnę i lato, wtedy napisz w odpowiedniej listy imprez zimowych można zrobić. Nie tylko ćwiczenia spalają kalorie, to również wpływa na substancje chemiczne w mózgu, związane z apetytem, więc może pomóc kontrolować, ile jesz, mówi Mcallister.

3. Utworzyć Niskokaloryczne Udogodnienia.

Jeśli wiesz, że będziesz pragną ci, zimową domowe posiłki, znaleźć dolne-fir sposobów, aby to zrobić. Mac i ser o niskiej zawartości tłuszczu ser, zaparowany pizza z warzywami i pełnoziarnistej mąki, miskę zupa jarzynowa, kakao z odtłuszczonym mlekiem-będzie oszczędny w redukcji kalorii, zachowując przy tym maksymalny komfort.

4. Uzyskać dzienną dawkę światła.Uzyskać dzienną dawkę światła.

Jeśli uważasz, że twój apetyt może być związane z krótkimi dniami, staram się choć trochę czasu na świeżym powietrzu w słońcu każdego dnia. Jeśli to możliwe, porozmawiaj z lekarzem na temat terapia światłem-sposób na zwiększenie poziomu serotoniny pod wpływem sztucznego światła.

5. Powstrzymać sezonowe smakołyki.

Nie jest to tylko figura retoryczna. Zapisz bogaty poczęstunek, pozostały z wakacji od bezpośredniego spojrzenia w oczy, mówi Mcallister. Jeśli ktoś przyniósł ci гостинцев w prezencie, powiedzieć dziękuję, bez konieczności pobierania próbek.

6. Dają dużo uścisków.

Jeśli to komfort szukasz, ogarnij się-to świetny sposób, aby wypełnić cię, nie wypełniając cię, mówią eksperci. Zamiast kupować jedzenie, przytulić twoje dzieci, twój mąż, twój pies lub kot lub odwiedzić dom dziecka lub dom opieki, gdzie przytulanie jest na wagę złota!

No Comments Categories: Uncategorized